Statue Forum 


XM Studios





StatueForum on Twitter StatueForum on Facebook StatueForum on YouTube
Go Back   Statue Forum > Statue Talk - Forum Supporters > Sideshow Collectibles

Reply
 
Thread Tools
Old 10-17-2017, 04:27 PM   #481
Statuehunter117
Kindly Asked To Leave
 
Join Date: Oct 2017
Posts: 101
Quote:
Originally Posted by Gecktechs View Post
Not taking anything away from Koto's because it's a great looking piece, but SS's PF is on another level. TBH - I don't think it's even fair to compare the 2 lol.. I'm surprised I haven't received a shipping email from SS tho. Wonder what's taking so long :P
I called and its being delivered in multiple batches, next batch is in late november
Statuehunter117 is offline   Reply With Quote
Old 10-17-2017, 04:31 PM   #482
Gecktechs
Artificial Intelligence usually beats real stupidity.
 
Gecktechs's Avatar
 
Join Date: Apr 2016
Location: New York
Posts: 332
Quote:
Originally Posted by Statuehunter117 View Post
I called and its being delivered in multiple batches, next batch is in late november
Damn lol - Thanks for the info man
Gecktechs is offline   Reply With Quote
Old 10-17-2017, 05:34 PM   #483
CyborgHunter
U talkin' to me?
 
CyborgHunter's Avatar
 
Join Date: Oct 2017
Location: Pennsylvania, USA
Posts: 521
Quote:
Originally Posted by Gecktechs View Post
Not taking anything away from Koto's because it's a great looking piece, but SS's PF is on another level. TBH - I don't think it's even fair to compare the 2 lol.. I'm surprised I haven't received a shipping email from SS tho. Wonder what's taking so long :P
Don't feel bad, I haven't either
CyborgHunter is offline   Reply With Quote
Old 10-17-2017, 05:36 PM   #484
CyborgHunter
U talkin' to me?
 
CyborgHunter's Avatar
 
Join Date: Oct 2017
Location: Pennsylvania, USA
Posts: 521
Quote:
Originally Posted by Statuehunter117 View Post
I called and its being delivered in multiple batches, next batch is in late november
Thanks for the info. I was afraid of that
CyborgHunter is offline   Reply With Quote
Old 10-17-2017, 05:58 PM   #485
lewisnfro86
What happens if you get scared half to death twice?
 
lewisnfro86's Avatar
 
Join Date: Dec 2015
Location: SoCal
Posts: 1,648
From the same thread



lewisnfro86 is offline   Reply With Quote
Old 10-17-2017, 06:00 PM   #486
Gecktechs
Artificial Intelligence usually beats real stupidity.
 
Gecktechs's Avatar
 
Join Date: Apr 2016
Location: New York
Posts: 332
The thing looks exactly how I remember it from NYCC last year. I'm stoked!

*Edit* ^ The shot of all 3 looks fantastic!
Gecktechs is offline   Reply With Quote
Old 10-17-2017, 06:17 PM   #487
tonytiger
Borrow money from a pessimist, they don't expect it back.
 
tonytiger's Avatar
 
Join Date: Jun 2014
Location: MN
Posts: 716
Don't get how they decide who gets its first as i order it day one.
tonytiger is offline   Reply With Quote
Old 10-17-2017, 06:18 PM   #488
Philintheblank
Experience is something you don't get until just after you need it.
 
Philintheblank's Avatar
 
Join Date: Jul 2016
Location: ________
Posts: 1,142
Quote:
Originally Posted by Gecktechs View Post
Not taking anything away from Koto's because it's a great looking piece, but SS's PF is on another level. TBH - I don't think it's even fair to compare the 2 lol..
It's not...lol. Nice piece, but one clearly looks like superior quality. That Koto Venom is only 1/10, but a great sculpt...GG's bust, though....
Philintheblank is offline   Reply With Quote
Old 10-17-2017, 06:33 PM   #489
SONICobra
Yeah, I spend WAY too much time here!
 
SONICobra's Avatar
 
Join Date: Feb 2013
Location: Michigan
Posts: 12,983
damn it looks really good with the venom comiq.... I may have to pick this up at some point
SONICobra is online now   Reply With Quote
Old 10-17-2017, 06:59 PM   #490
CyborgHunter
U talkin' to me?
 
CyborgHunter's Avatar
 
Join Date: Oct 2017
Location: Pennsylvania, USA
Posts: 521
Quote:
Originally Posted by tonytiger View Post
Don't get how they decide who gets its first as i order it day one.
Yeah, that is confusing. I'd have to contact Sideshow and ask them what's up. If you haven't heard yet then I'm sure I'll be in the November batch as I ordered mine later.
CyborgHunter is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Powered by vBadvanced CMPS

Prototypezstudios

All times are GMT -4. The time now is 01:31 PM.



Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright StatueForum.com