Statue Forum 





Go Back   Statue Forum > Other Stuff > Community Corner > West Side WAR Room

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 03-23-2010, 01:46 AM   #8421
ickwinzs
The Rock
Adamantium Plus Member
 
ickwinzs's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Bend, Oregon
Posts: 9,686
Sounds good!! Yep its close, I will be out towards Sister tomarrow working. Enjoy the snow, the weather report said its gonna be clear and warm tomarrow. I don't ski so I don't know how that works with skiing, but I hope you have a good time and don't break a leg!
__________________
ickwinzs is offline  
Old 03-23-2010, 02:17 AM   #8422
Perfecto
Kindly Asked To Leave
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,084
Quote:
Originally Posted by ickwinzs View Post
get me some coffee!!
lol!!!! I forgot it opened at 10...got there about an hour early...so we made a trip to Sonic in Puyalllup...sooooo good!!!!

Next time thouh.....
Perfecto is offline  
Old 03-23-2010, 04:57 AM   #8423
Argonus
Kindly Asked To Leave
 
Argonus's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Location: West Coast
Posts: 24,710
Quote:
Originally Posted by ickwinzs View Post
Sounds good!! Yep its close, I will be out towards Sister tomarrow working. Enjoy the snow, the weather report said its gonna be clear and warm tomarrow. I don't ski so I don't know how that works with skiing, but I hope you have a good time and don't break a leg!
Thanks bud... yeah, any sport that involves water (which includes snowsports), I'm fond of.

Hopefully I won't break a leg, agreed.

I'm interested in that statue, by the way... gimme a couple days to get back to you as I won't have 'net access at the lodge, probably. Even if it's there, I'm skiing for crap's sake.. f#ck the internet.
Argonus is offline  
Old 03-23-2010, 09:46 AM   #8424
VinReaper
Yeah, I spend WAY too much time here!
 
VinReaper's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: Out of my mind! Be back in 5 minutes! (+12517 to the Post Count)
Posts: 56,642
Good Morning War Room!!!



VR
VinReaper is offline  
Old 03-23-2010, 11:00 AM   #8425
IronLungs31
Guest
 
Posts: n/a
Good morning War Room!
 
Old 03-23-2010, 11:22 AM   #8426
ickwinzs
The Rock
Adamantium Plus Member
 
ickwinzs's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Bend, Oregon
Posts: 9,686
Good day Westies, stay dry and keep trading!
__________________
ickwinzs is offline  
Old 03-23-2010, 12:39 PM   #8427
Perfecto
Kindly Asked To Leave
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,084
Good late morning!!! Today is going to be a good gaming day!!!
Perfecto is offline  
Old 03-23-2010, 06:38 PM   #8428
ickwinzs
The Rock
Adamantium Plus Member
 
ickwinzs's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Bend, Oregon
Posts: 9,686
today has been a good day!
__________________
ickwinzs is offline  
Old 03-23-2010, 07:05 PM   #8429
twinzs
anywhere I lay my head I'm gonna call my home
 
twinzs's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: Portland, Or
Posts: 14,421
Quote:
Originally Posted by ickwinzs View Post
today has been a good day!
I go in Thursday to take the subway basic math and reading tests. almost half way through the process
twinzs is offline  
Old 03-23-2010, 08:05 PM   #8430
ickwinzs
The Rock
Adamantium Plus Member
 
ickwinzs's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Bend, Oregon
Posts: 9,686
Quote:
Originally Posted by twinzs View Post
I go in Thursday to take the subway basic math and reading tests. almost half way through the process
Great news Tony! Keep up the good work!!
__________________
ickwinzs is offline  
Closed Thread

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Powered by vBadvanced CMPS

All times are GMT -4. The time now is 05:51 AM.



Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2023, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright StatueForum.com